Merhaba hanımlar.. bunu sormadan edemeyeceğim. 7 aylık bir bebeğim var ve şimdiye kadar hep emzirdim. Birkaç gündür sağlık sorunları yaşıyorum ve çok fazla serum ve antibiyotik kullandığım için bebeğimi emzirmeye ara verdim 1 haftalık falan. Bugün ikinci günüm. Sağdığımda hiç sütümün gelmediğini gördüm. Bu durum beni daha da üzdü.ha bu arada hiç yemek de yiyemiyorum mide bulantım var. Sizce sütüm geri gelir mi? Çok rahatsızım cevap yazmasam yanlış anlamayın lütfen..