Hanimeller birkaç sene önce abimin eşi yengemde 39 haftalık hamileydi ısrarrlaa çağırdılar annemle beni, neyse gittik tabi 2 buçuk hafta bekledik bebek sezaryenle doğdu, doğduktan 3 gün sonra da memlekete döndük çünkü aşırı durduk ama pişman olduk erken gittiğimiz için çünkü neredeyse bir ay durduk ve bebeği sadece 3 gün görebildik, annemde dedi bir dahakine bebek doğduktan sonra gideyim ki hem geline yardım olur hem de bebeği görürüz diye. Artık diyor doğuma giriyorum dediğiniz anda biletimi alıp gelcem🤣