30+3 haftadayım halsizlik var enerjim hiç yok ama dönerken falan o kadar rahatsızım ki yattığım yerde uyuyamıyorum üstüne birde sürekli tuvalete gitmem gerekiyor şöyle kesintisiz mışıl mışıl uyuyamıyorum yani yattığım yatağa sanki diken döşemişler gibi mide yanmalarım biraz azaldı gibi ama bastırdığı zaman kötü oluyorum son zamanlarımda gezmek isterdim ama dışarı çıktıktan sonraki ilk 1. Saat pişman oluyorum kararımdan 😂😂😂😂 birde hemen doğurmak istiyorum sıkıldım artık