
Testi yaptım saat 18.00 gibydi hiç bi şey yoktu negatif diye kenara koydum, şimdi çok slikte olsa görünüyor çizgi. Kuruma olup olmadığını nasıl anlayabilirim? Çok test yapıuorum kuruma çizgisi hiç denk gelmedi bana, ister istemez ümitlendim :( bu arada regle daha 5gün var. Sabah erken gebelik yaptım o da negatifti :(