busra3316 Merhaba kızlar 29 haftalığım fakat bebeğimin hareketleri çok seyrek gibime geliyor. Sizde nasıl bebeklerin hareketleri?
Kelebek1_ busra3316 az önce post açtım aşırı hareketli bizim ki canımı yakıyor korkutuyor bazen 😅 karın yapısından falan mı acaba kimi daha çok hissediyor kimi daha az yada pozisyondan dolayı mı hiç anlamadım
zengooo Kelebek1_ kadin benimki az hareketli yaziyo sizde benim cok hareketli yazip 😂bunu koyuyosunuz zaten uzuntusunden bahsetmis
busra3316 Kelebek1_ ay maşallaahh ya bende karın yapısından diye düşünüyorum aslında, çünkü ilk hareketini de geç hissettim ilk gebeliğim ve biraz kilom vardı acaba karın bölgem yağlı olduğundan dolayı mı diye düşünüp duruyorum
Aybarssmom_ 29 haftanın içerisinde benim bebeğime bi şeyler oldu hareketlendi sanki yavaş yavaş başlar seninde canım daha sık ve kuvvetli hareket eder büyüyorlar artık 🥹
busra3316 Aybarssmom_ İnşallah ya ara ara kendini belli ediyor ve o bile çok güzel hissettiriyor umarım bi an önce daha çok hissederim🥹
Kelebek1_ zengooo devamında yazılanı anlamıyorsunuz galiba bile isteyene arkadaşı üzüp incitecek değilim
Kelebek1_ busra3316 değişik bir şey ikinci gebeliğim benim şimdi diyorum ki ilki de böyleyse nasıl hissetmedim