gamze_gbdk https://mutluresim.com/image/nGmaUP Kızlar sonucum nasıl bilen var mı doktora gitmeme henüz var rahim filmi çektirdikten sonra gidicem merak ettim o yüzden buraya attım…
gamze_gbdk 1palyaco çok merak ettim çocuk tedavisi için yeni başladık doktora gitmeme de henüz var o yüzden sormuştum
mysa26 Tsh önemli bir kriter sizde gayet normal. Yani tiroitten kaynaklı bir sıkıntı yaşamazsınız. Ama yumurtlama hormonuna vs bakılması gerekiyor bir sürü etken daha var
gamze_gbdk mysa26 doktorum gebe kalırsın ama diğer insanlara göre geç kalırsın dedi inşallah büyük bı problem yoktur da bian önce hamile kalırım
1palyaco gamze_gbdk 1aylık hamileyim, doğal yol ile hamileyim . İnşallah sizde en kısa zamanda güzel haberler alır sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🌸
gamze_gbdk Sudenaz0105 bı kaç daha test yapıldı ekran bu kadarını aldı sadece bunu yükleyebildim canım pazartesi günü yine hastaneye gidicem yine bı kaç testler yapılacak galiba