Bilenler bilir 41 olduk hala doguramadim diye bas bas bagiriyordum buralarda taa ki 13 gün öncesine kadar 😇 27 Ekim benim mucizemin tarihi neyse anlatmaya geçiyorum kızlar.
27 Ekim Cuma günü sabah güzelce hazırlandım hastaneye gittik çünkü doktor artık bekleyemeyiz benek iri dedi neyse yatış işlemleri yapıldı saat 10 da suni sancı almaya başladım yavaş yavaş. Plates topu verdiler bence mükemmel rahatlatan bisey onun üstünde hareketler yaptim yürüdüm bu arada 3 cm acilmam varmış zaten. Sonra 4 oldu 6 oldu 8 oldu derken Aksam 18.14 de minik kızım doğdu suni sancidan korkan anneler benim ilk doğumun kendi sancimla oldu sakın korkmayın bence kendi sancinizdan farklı Bi durum yok sadece süreç hızlanıyor acı aynı acı benim bebisim 4.230 gr 51 cm doğdu. Acilmam biraz takila takila oldu 6 cm de bi kalfi 8 de bi kalfi ama sorun bebegin basi assada degildi doguma alinca secde pozisyonunda ikindirdi ebe o zaman bebis assanindi biraziri oldugu icin o zor oldu sadece. Rabbım hepinize sağlıkla doğum yapmayı nasip etsin. Bugün tam 13 gün oldu ama tüm acılar çoktan unutuldu 😇