16mom- Benim de bebeğimin de kilosu normal ama doktor bebek biraz göbek yapmış dedi açlık ve tokluk şekerine bakacakmış şeker çıkarsa diyete başlatırım dedi bu durumu yaşayan var mı 31+1 deyiz
Badesmmom Şeker yüklemesi mi demek istediniz bilmiyorum ama ben yaptırmadım. Açlık tokluk sekerime baktı ama doktor
16mom- Badesmmom bende şeker yüklemesi yaptırmadım benimde bakılacak bebeğim ultrasonda göbekli görününce doktor açlık tokluğa bakmak istedi