Kizlarrr ben sanırım doğuracağım. Nefes alamıyorum yatamıyorum kalkamıyorum ve bir an önce doğurmak istiyorum iyice bunaldım fiziken çok yoruluyorum karnım çatlıcak sanki. Hiç rahatım yok ve bugün kasik ağrılarım başladı eminim normaldir ama bende idrar yolu enfeksiyonu da var hemde baya vardı antibiyotik ve fitil kullanmama rağmen geçmedi 2.gebeligim sizce erken doğum olur mu ya da şu sıralar ağrım sancım suyum gelir mi ki başına böyle bir şey gelen var mı? Yazarsanız sevinirim.