Benim de aynı durum var. Biraz parça ve kahverengi akıntı. 8+5 deyim. Doktor bu tarz şeylerle karşılaşabileceğimi ve panik yapmamam gerektiğini söylemişti. Akıntının rengi eğer kırmızı ise sıkıntı var. Pembe ve kahverengi ise rahim genişliyor veya keseler birleşiyor olabilir gereksiz ilaç kullanma demişti. Yine de için rahat etsin istersen git doktora.