Volkan aksakallı çok memnunum çok tatlı. Seni sakinleştiriyor. Kişisel numarasını veriyor arayıp konuşabiliyorsun veya whatsapptan ulaşabiliyorsun. Sürekli yoğun olmasına rağmen hep güleryüzlü hiç asık suratla görmedim onu. Bilmiyorum bana çok tatlı geliyor ☺️