alyamm_33 benim geçen ay regl 18 di 28 hsg çekildim 1 kasım yumurtlama gördüm 31 ekim 2 ve 3 kasım değerlendirdim dün ve bugünlü testlerde de azıcık bi lekelenme ve bel ağrıma dayanamayıp yaptım böyle çıktı ama bilemiyorum tabi çok bariz değil kan tahlili de daha olmadım inşallah bebişim benimledir 🤲🏻🥹💖