Rumeysacelikk46 Hanımlarr ,6+5 deyiz 2 gündür kahverengi akıntım var ama çok az az geliyor doktoruma sorduğum da korkacağın bir durum değil dedi ama fitil verdi , benim gibi olan var mı ? İlk gebeliğim aşırı korkuyorum
Cansukapan Rumeysacelikk46 benimde öyleydi öğrendiğimden beri leke,kanama her hafta acildeydim iğne ve fitille durdu suanlık bişey yok canım sürekli yattım kalkmadım 17 haftalık oldum bugun korkma yiyecek ekmeği varsa dünyaya geliyor zaten
Rumeysacelikk46 Cansukapan ay bende acillik olacak kadar çok bir akıntı yok çok az geliyor ama doktor yine de fitil verdi düşük tehliken var da demedi kafamın içi bir tuhaf