naneliseker_ Merhaba kızlar. 29 haftaya girdim bebisim artık sert ve ağrılı harkeet ediyor gibi ve aşağıya veya kasiga vuruyor ve vajina etragi aciyor bu normal mi ? Hep midemin oldugu yerlerde hissederdim:)
OziC naneliseker_ Evet canım çok normal artık can acıtıyorlar. Benim de 28den beri öyle 31deyim şuan. Enfeksiyon filan yoksa sıkıntı yok benim enfeksiyon 43lerde çıkıyor iki seferdir ve aşırı kasık ağrım oluyor ayakta duramıyorum ağrıdan
Baharr_zn naneliseker_ ben hep aşağıda hissediyordum şimdide dediğiniz gibi sert hareketleri vajinama vuruyor gibi bazen canım çok acıyor 28+2 yiz bizde
e_blue_sky_a naneliseker_ ben 25sim normal dedi doktor hatta vajinaya baskı yapar dedi. Önemli olan rahim ağzı uzunluğu iyi olsun ve rahim ağzı kapalı olsun dedi
naneliseker_ OziC yok canım benim bi harkeet halinde ağrıyor. Yeni idrar verdim birsey cikmadi .. Hareket azalıp sertleşir mi sizinde.
naneliseker_ Baharr_zn tek olmadığıma sevindim.. makat gelisi diyorlar ayaklar aşağıda oluyormuş bazen :)
Baharr_zn naneliseker_ benimki en son dönmüştü baş aşağıya ancak dönsede dönmese de sezeryan olacağım için kendi bilir bende sevindim geçen post açmıştım hatta