Kızlar dün 3 ayımız bitti iki gündür sol kasığımın üstünde bir ağrı batma oluyor. Cumartesi günü muayene ve tarama testim var o zamana kadar bekleyim dedim ama ağrı hiç geçmiyor. Önceden de ara ara oluyordu ama batma olup hemen geçiyordu 2 gündür aralıksız devam ediyor. Napmalıyım önemli bir şey olabilir mi yoksa normal mi sizce