adetim 3 gün gecikince erken gebelik tesi yaptım pozitif çıktı daha sonra hastanede kan verdim ve beta hcg 55 lerde çıktı ultrasonda da kese görünmedi bi kaç gün sonra tekrar kan verdik 602 çıktı yinede düşük aonuç dediler tekrar kan istediler bu durumu yaşayan varmı aşırı kasık ağrılarımda var