Hanımlar tutuldum soğuktan ince giymekten bizim aile hep tutulur yani yatagin içinden çıkar çıkmaz üstüme hırka almazsam anında tutulan biriyim şuan hareket edemiyorum ve nefes alırken esnerken acayip bı zorluk çekiyorum doktora gitsem midahala etmezler dedi kardeşim (ebe hemşire ) doğal yontemlerlede asla gecmiyor hafifte baş ağrısı başladı (ee napalim yani buraya niye yazdın diyenler için böyle diyenleerden nefret ediyorum her gönderime böyle yorumlar yapıyorsunuz gidin bana bulaşmayın ) tavsiye edeceğiniz herhangi bir şey var mı hanimlar