Bride_6470 Hanımlar bebek için ne önerirsiniz neler kullanıyorsunuz memnu kaldıklarınız paylaşır musunuz
Happydef Bride_6470 kızımda green and clean kullanmıştım çok memnundum yumuşatıcıya gerek kalmıyordu bu sefer siveno aldım daha uygun diye ilk kiyafetlerini yıkadım ama leke çıkarma konusunda nasıl bilmiyorum
Aybarssmom_ Ben duru granül sabun tozundan aldım ilk defa bugün kullandım güzel görünüyor şimdilik, kayınvalidem dalin marka yumuşatıcı almış ama kullanmadım 6 aya kadar kullanmamak gerekiyormuş
Kelebekmisaliihayat Aybarssmom_ siveno aldım. Ama lekeyi çıkarmadığı söyleniyor. Yeni alınan kıyafetlerde değil de sonrasında lekeli kıyafetleri yıkamak için duru granül almayı düşünüyorum. İyi çıkarıyor mu? Duru granül ile suda bekletip, hafif çitileyip makinede siveno ile yıkanabilir mi? Ya da direkt makinede mi kullanayım?
Nurbusra_ Happydef green clean leke çıkarıcısı da kullandınız mı bende onu almayı düşünüyorum deterjan ve leke çıkarıcı olarak ikisi bir arada işe yarar diye düşünüyorum
Aybarssmom_ Kelebekmisaliihayat bence o şekilde uğraşma, eltimin 9 yaşında kızı var alerjisi olduğu için o da duru sabundan kullanıyor leke çıkartmıyor dediğini hiç duymadım. Kayınvalidem de kullanıyor kendi çamaşırları için deterjan yerine memnunlar
Aybarssmom_ Kelebekmisaliihayat bebişim daha doğmadı 🥹 yine kayınvalidem dalin almış ama eskisi gibi doğal içerikli değil bence almayın. Ben sırf hediye alındığı için kullancam çokta sakınmak istemiyorum açıkçası. Instagram kullanıyorsanız muhendisinoglu diye bir sayfa var içerik üzerine çok güzel paylaşımları var bakmanızı tavsiye ederim
Kelebekmisaliihayat Aybarssmom_ oraya baktım. Siveno, incia, minoris bunlardan birini alacağım sanırım. Dalin, unibaby falan kullanmak istemiyorum. Bu arada bebek şampuanı cam temizlemek için çok iyiymiş. Dalini o şekilde de değerlendirebilirsiniz.
Kelebekmisaliihayat Aybarssmom_ oraya baktım. Siveno, incia, minoris bunlardan birini alacağım sanırım. Dalin, unibaby falan kullanmak istemiyorum. Bu arada bebek şampuanı cam temizlemek için çok iyiymiş. Dalini o şekilde de değerlendirebilirsiniz.
Happydef Nurbusra_ leke çıkarıcı olarak minoris kullandım ondan memnundum ama minoris deterjanda çok bereketsizdi suyu gibi olduğu ocin hemen bitmişti