Hamile kaldım kalalım 58den 53 e düştüm kabızlık ve iştahsızlık sorunum var hiç kilo almadım yediğim az bişeyle hemen doyuyorum 2 hafta önce bebek 260 gr Dı bebek de bir sorun yoktu sizce serum falan bağlatmalımıyım vücudum çok güçsüz halsiz ve ağrılı.. Öneri ve tavsiyelerinize açığım biraz zor bir hamilelik geçiriyorum.