İdrar tahlilimde protein 30 mg çıktı. 23+6 haftalık hamileyim.
İnternette biraz araştırdım gebelik zehirlenmesi vs diyor eğer tansiyon yüksekliği kusma vs de eşlik ediyorsa.
Ne demek oluyor bu protein, endişelenmeli miyim? Bilgisi olan paylaşabilir mi?