Hayatatli309 Alptuğ Yağız Asil Hangisi güzel sizinde beğendiğiniz varsa söyleyebilirsiniz öneride bulunun :))
ilaydaoksuz Hayatatli309 ben de yağız düşünüyorum. çok güzel ve asil bir isim bence. eşim asil ismini sevmedi, yağız çok daha hoşuna gitti nedense.