elifsen Herkesin farklı ilerliyor. Doktorun tavsiyelerini dinleyin mutlaka. Normal gebelikten bir farkı yok aslında. Ben ikiz gebeyim. Kızımla aynı şeyleri yaşıyorum mesela. Ama bazıları sorunlu ilerliyor özellikle tek yumurta ise