_Hcr7 içimde ölü bir bebek vardı ve diğer bebisim de pozisyon almamıştı. Hangisi önce gelicek bilemedikleri için bana sormadılar bile sezaryen mi olmak istersin normal mi diye. Ama tabi dediğiniz doğru her ikiz sezaryen olmak zorunda doye bir şey yok hersey normalken doktoruma sorduğumda ona ilerleyen zamanda bakalim normal de dogurabilirsin sıkıntı olmazsa demisti