Kızlar 38+4 haftalık hamileyim bebek baya önden gidiyor en son 38+1 de 3900 geldiğini söyledi doktor devlet hastanesi şeker mi var diye her seferinde açlık tokluk alıyor sezeryan olabilir dedi ilk önce 40/41 haftayı bekletmem dedi şimdide kendi sancin olmadan sezeryan günü veremem sancin gelince gel ona göre hangi doktor olursa o karar verir diyor böyle olup iri bebek normal doğum yapan var mı ? Benim bebişin de hiç gelesi yok daha ne açıklık var ne de sancı ne olacak böyle çok yoruldum 😪