zengooo Kizlar gebelik şekeri cikti.Diyetisteyene gittim diyet verdi iyi hoşta. Anam.bacim acim.aç.bebek beslenirmi bisey olmaz dimj herseyide yiyorumda aslijda ama bi tabak makarna yesem karnim sisecek ya o yok ya aç hissediyorum
minik_kurabiyeee zengooo maalesef öyle ama bebegimizden önemli değildir hiç biri şuan şekerden dolayı hastanede yatıyorum o yüzden 9 ay boyunca onları yemesek hiç bir şey olmaz ki ve bebeklerimizin her türlü bizden besleniyor zaten
Kediannesi1 zengooo bende safra kesesi taşı yüzünden perhiz yapıyorum yasaklı şeyler çıkınca yiyecek sadece haşlanmış sebze ve bazı meyveler kalıyor açım diye çok ağladım baya açım yani hala ama bebekler kilo almış biri önden bile gidiyor yani hiç merak etme her türlü büyüyorlar gelişiyorlar 😀
Melike_4949 zengooo bebek her türlü beslenir benimde şekerim var diyet yapıyorum yemeğe kadar çok açmışım gibi hissediyorum ama ekmeksiz tek tabakta doyuyorum su salata yoğurt süt ekşi elma acıkınca tükettigim şeyler
minik_kurabiyeee zengooo daha öncelerinde 200 falan oluyordu doktoruma söylüyordum geçen gün de 2 sefer serum yedim ondan sonra 170 falan olmaya başladı hiç düşmedi onu duyunca tedbir amaçlı yatirayim seni dedi takip altına alalım ona göre bir şey yaparız dedi
Ebay53 Bende de çıktı cok aç hıssettıgımde ara öğünde kepek ekmegıne kaşarlı tost yapıyorum yanına da domates salatalık falan çıkarmıyorum sekerımı