Ceremua nesli7676 doktoruna danışmanı tavsiye ederim zira ameliyathane zaten buz gibi oluyor sağlamkrn bile biraz üşütüyoruz orada daha beter hasta olup bebeğe de bulaştıtabilirsin
nesli7676 Ceremua 39+5 de sezeryan aliyo zaten doktora soylersem almaktan vazgeçer diye korkuyorum ya