Aşerme başladı 4. Ayımda
Hanımefendi napıyosunuz bişey mi deniyorsunuz 😂 arka arkaya neden böyle postlar actınız
tambirleydi 🤣🤣🤣🤣
tambirleydi ahahshshs😂
Ay noluyooo bi sakin ol naptın doktora sorman gerekenlerin listesini mi yapıyosun 🤣
🤣🤣🤣
30 yorum yapmalısınız cekilis icin
selcancemarda Rahmet ve minnetle anıyoruz yazmasıngerekmez mi yine yanlıs yapıyor😂
30 baslik acmaniz gerekmiyor