Dmrhzn Bende göğüs hasasisyeti ve şişkinlik hazımsızlık dışında bı sıkıntı yok çok şükür 22 kasıma randevu aldım en son 7 haftalıken gitmiştim 11 haftada ense kalınlığı ölçümü ve ikili tarama testi için o haftaya aldım randevumu
1palyaco Dmrhzn merhaba kaçıncı hafta da bebeği görmüştünüz ? Ve kalp atışını kaçıncı hafta da duydunuz ?
annelik_4 Dmrhzn yarın 10 haftalık oluyoruz çok şükür,7.haftamdan bu yana şiddetli bulantı ve istifra şikayetim var doktor bulantı ilacı verdi kullandım hiç faydası olmadı su bile içsem anında lavaboya koşuyorum ektradan bel ağrım ara ara oluyor ama hiçbsy yiyip içemiyorum maalesef 23 kasım’a randevu aldım 12 hafta olcz ozaman ama ikili test yaptırmayı düşünmüyorum
Zeliha0707 Kullandığım ilaçlar sayesinde mide bulantılarım baya bir azaldı şükür göğüs hassasiyetim son gaz devam ediyor bide belim çok ağrıyor kızlar sizde de öyle mi
Gmzpkr Zeliha0707 benimde 1 haftadır belim inanılmaz kötüydü 2 gündür yine ağrı var ama baya azaldı bende korkuyordum neden diye demek var herkesde 🤕☺️
Aksutilayda44 annelik_4 valla bulantilar son gaz devam ediyor zayıfladım bulantı beni mahvetti 11 haftalığız ❤️
sisdmr123 Dün itibariyle 9 olduk 🥹 her şey çok iyi çok rahat atlatacağım derken yine dün itibariyle bulantılarım başladı ilaca başlayacağım bugün inşallah işe yarar 🙏
Dmrhzn sisdmr123 yaa kıyamam ikinci gebeliğim mide bulantısı yaşamadım ama mide yanması ilk hamileliğimden beri yaşıyorum hiç geçmedi
ilaxidexi 9+3’ten selamlar 👋🏻 bulantı, mide yanması, şiddetli bel ağrısı, duygusallık 🥹 her şey tam gaz ilerliyor yaşasın 💃🏼💃🏼💃🏼
Dmrhzn Beyzanurk ilk gebeliğim de çok bel ağrısı çektim çok şükür bu hamileliğimde bel ağrısı hiç yaşamadım
Cilek_21 Dmrhzn benimde 2. Gebelik hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun her hamilelik aynı mı sence
Alinimm2022 Dmrhzn benimde 13 aylık kızım var karnım hemen çıktı sizinde öyle mi acaba kızımda 18 20 haftalikken karnım böyleydi şimdi çok hızlı bir şekilde karnım büyüyor oysa ki sadece 1 kilo aldım