Yigidininanasi 38+4 ten merhaba 3 gün önce hastaneye gittim ağrım vardı doktor muayene etti ve 1 cm acilmam olduğunu söyledi sonrasinda baya bı kanamam oldu bir pedi dolduracak kadar ve kanamam gün geçtikçe açık renge dönüyordu acaba ben buna nişanim geldi diyebilir miyim 😕
Beste2 Yigidininanasi Bende çatı muayenesinden sonra kanama oldum kahverengi şekilde doktor normal dedi ama nişan mıdır bende bilmiyorum