Annebebek012 Kullandığınız en iyi çatlak kremi? İlkinde bayagı çatladı ama bunda da daha fazlası olmasın
MerVedatt Annebebek012 ya ben araştırdım da lierac kullanıyorum bide bebe yağı her akşam şimdilik bie yok 19. Haftadayım inşallah olmaz da bio oil önermeyen çoktu
Annebebek012 MerVedatt evet trendyolda bio yorumlarda beğenildi gibi beğenmeyenler de var kararsızım herkesin cildi de farklı açıkçası o da biraz maliyetli ama işe yarayacaksa sıkıntı yok artık
Elfsn Hindistan cevizi yağı kullanın derim. Ama benim yaptığım hataya düşmeyin sadece karnıma sürdüm karnım da catlak yok ama bacaklarimin üst kısımları çatladı keske oraya da sürseydim
Annebebek012 Elfsn benim ikinci gebeliğim bacak aralarında vs de olmuştu olan yerlere süreceğim dediğiniz gibi es geç miyim tesekkürler