berolsahin ahahahaha ama tesetturluyum saçımı bağladığım için çok kısa kesemeden kayınvalidem de dıyor saçın kalınlaşmış güzel uzamış dedi bende bütün vitamini saçım yıyor heralde dedim 😂😂 hem çabuk uzuyor hemde uzadımı kafamı çok ağrıtıyor kocama kalsa kazıyacak 😂😂