Deli_hatun_7 Kızlar etrafımda saç kesimi için hamilelikte günah vs bir sürü şey dıyorlar 10+5 haftalığız ensem ve başım çok ağrıyor kesmek istiyorum aranızda bilgisi olan var mı hurafemi bu yoksa dini açıdan bir günahı var mı
mervemurat16 Deli_hatun_7 Hurafeler var sadece günah falan değil çocuğun ömrü kısalır diye hurafe var.Ben 2-3 ayda bir kestiriyorum saçımı
Deli_hatun_7 mervemurat16 hmm kız çok degısık şeyler var ya vallahı aklım almıyor bazen teşekkür ederim ☺️ sizin boyun ense kısmında ağrı oluyor mu benim ki çok ağrıyor ve başa vuruyor
Fatmanur1616 Deli_hatun_7 canım bende zaten boyun düzleşmesi var onu yıllardır çekiyorum maalesef😢 ama bebiş sağolsun sırtımın ağrısından boynumun ağrısını unuttum😄
Deli_hatun_7 Annebebek012 etrafımda farklı farklı şeyler dıyen oluyordu bende sormak istedim teşekkür ederim ❤️
Anneolmak58 Tamamen hurafe bence şahsen ben kestim Yani uzun saçı asla sevmiyorum. Rahat edemiyorum. Kafamdaki kıl ile çocuğumun ömrü nasıl bağdaştırılmış 😃 bence iyi bile saç vitamini çekmez bebise daha fazla vitamin kalır