Bbbb0000 37 haftamdayım nefes darlığım oluyor arada bebeği kaburgamın altında hissediyorum hala 😥 normal mi ?
Bsr_0 Bbbb0000 evet normal diyaframa baskı yaptığı için nefes darlığı olabiliyo yer değiştirince oynayınca rahatliyo ama 😊