Busra1616_ Valla kuzum onu bilmiyorum bende baktım şimdi benimki normal parıl yazıyor. Benimde migrenim var çok şükür şimdiye kadar atak geçirmedim ama ilk 3 ay sürekli baş ağrım oldu parol içip sessiz bir odada uzanıp başımı yazma ile bağlıyorum fakat yinede saatlerce sürüyor. Şuan 30 haftalığız ara ara oluyor ağrılar çok şükür ki.