Aynurkrm ben de acil serklaja girenlerden biriyim :) 24+2 de 21mm rahim ağzı ve derin bi hunileşme ile oldum operasyonuuu , benim doktorum ona rağmen kısıtlama koymadı bana yani sadece heyet aldırdı işime ara verdim onun dışında bi yasağım olmadı her işimi kendim hallettim hallediyorum da hala elimden geldiğince tabi . Yorulduğumu ağrım olduğunu hissettiğim zamanlarda yatıp dinleniyorum ama genel olarak her şeyi yaptım diyebilirim. Ben ilaç olarak sabah akşam duphaston kullanıyorum haftada 1de proluton iğne vuruluyorum. 2hafta önce kesmişti aslında doktorum hem iğneyi hem ilacı ama benim düzensiz sancılarım çıkınca nst de kesmedi doktorum 35olduk artık her an doğumu da başlatabilir dedi doktorum salı günü bi kaç hafta daha tutmaya çalışıyor kafasını kanala dayamış dikişi açmaya çalışıyor şuan kanama yapabilir her an dedi bakalım bekliyoruz 😊