Bugün 25+1 günlüğüz. Ve iş yerimdeyken kanamam oldu. Rahim ağzı açıklığı haftamla uyumlu. Nts ye bağlandık sancı yok. İltihap enfeksiyon yok. Stres herkeste olduğu kadar var. Atkadaşlar lütfen yorum yapın yaşayan oldu mu? Neden oluyor? Bunu yaşamasına rağmen 40 haftayı gören var mı çok korkuyorum. 12 13 haftalarda da sürekli kanamam oldu