ArifeEl Hadi bir birimize destek olalım. Rahim ağzı kısalığı sebebi ile 24 haftalıkken pesser takıldı. Şu an 28 haftalık, çok şükür. Ama daha 9-10 hafta var diye düşününce çok zor geliyor bana 😔 Allah yardımcımız olsun
miniklerinannesii00 Haftaya girdik ama nasıl girdik. Sizin daha varmış olsun bebeğiniz için dayanın .ben o haftaları göreceğimi sanmıyorum keşke görsemde bebeklerimi taşısam.
Ozr42 Ben 29+3 üm geçen hafta öğrendim hastaneye yatışım yapıldı.Ciğer geliştirici vuruldum. Nstde sancım çıktı onu kestiler. Uzatmaya çalışıyolar. İnşallah zamanında gelir . Çok stresli zor dönemler. Allah kolaylık versin gerçekten bize .