Paniklianne benim de panik atağım var ben de nasıl olacak diye düşünmekten kafayı yedim. eşi de içeriye almıyorlarmış. olumsuz doğum hikayeleri çok okudum herhalde biraz korktum açıkçası ama çevremdeki herkes çok rahat bir şekilde geçtiğini söylüyor sezeryanın sadece ameliyat yeri ve bel biraz ağrıyormuş. çok da uzun sürmüyormuş ameliyat, bebeğin sesini duyunca unutuyormuşsun her şeyi. bence o an dünyalara bedel bunu düşünüp kendimi motive ediyorum en azından ☺️🌺 rabbim yardımcımız olsun.