Kızlar 37+6 dayım.Ozellikle son 1 haftadır belimde ağrı var regl olucakmisim gibi hissediyorum bu ağrı sırtıma da yayılmaya başladı doğum belirtisi olabilir mi acaba vücudum doğuma mı hazirlaniyor.Birde 5 10 dakikada bir kasilmalarim oluyor ama sancım yok normal mi bu durum