Nergiz7 aynısı bende de olmuştu 14. haftaya kadar da geçmemişti. hiçbir şey yiyemiyordum, sadece su içiyordum kendimi bile zorlayamıyordum tüm yemeklerden midem bulanıyordu resmen. çok şükür geçip gidiyor sonrasında ne iştahsızlık kalıyor ne bir şey. hatta son aylarda şey oluyorsun “allahımmm ben neden hiç doymuyorum????” 😁