Cansuude ben bugün girdim 22+2 haftaligiz şuana kadar hiçbir şeyi yoktu biraz iyi biraz kötü geçti çok şükür bebeğimde paşamda bisey yok ama plasentada yani esinde buyum yani kalinlasmami ne varmış Buda tehlikeliymis neden olduğu araştırılarak işte pazartesi gidecem tekrar ac kan bakılacak detaylı bide başka doktor daha inceliyecekmis bakalım ne çıkacak