ilknursdtn Soğuk alginligim var kizlar ilaçsız nasıl geçirebilirim atlatan varmı bogazimda çok yanma var vücudumda kırgınlık var
nurhuma17 ilknursdtn ben bir hafta boyunca çok şiddetli şekilde geçirdim Hatta koronadan şüphelendim Ama test yapmadık hala daha koku ve tat Kaybım var bunların dışında nasıl iyileştim derseniz kendime sürekli çorbalar yaptım Bol limon sıktım içine ve bu süreçte en çok mandalinayı tükettim Çünkü Doktorum sana ilaç veremeyiz dedi Hatta bitki çayı da önermiyorum ama istersen abartmadan Ihlamur içebilirsin dedi ama ben onu da içmedim çayıma limon katıp öyle içtim umarım yardımcı olur sana
gulcanak02_ ilknursdtn nane limon yapın ben doktoruma danıştım bir sorun olmadığını söylemişti sizde danışın bol mandalina tüketin çok sıcak olmayack şekilde çorba tüketebilirsiniz ve mutlaka bol su için inşallah faydasını görürüsünüz
Kbrnrmrt Bol su, c vitamini, bol istirahat Ha deyince de geçmez 1 hafta 10 gün sürer ilaçlı ilaçsız sürüyor o kadar. Allah şifa versin.
Busraa-aa 35+4 haftalığım bende çok kötüyüm ilaç içemiyoruz o yüzden uzun sürüyor maalesef iyleşmemiz 😑
ilknursdtn Bende sıcak suya yarım limon ve bı kaşık bal deniyorum şuan.cevremden bunu çok duydum.evet ilaçsız çok zormuş iyileşmek ya