Sevvalll42 Kızlaaar hamilemiyim yoksaaa normalde 0-5 yazıyordu şimdi 10 yazıyo çok heyecanlandım 🫣🫣🫣🫣
MelodyFairy Sevvalll42 değer 2 çıkmış canım negatif ama yükselebilir bir değer bence olmasa 0 çıkardı
Aminealeyna Sevvalll42 yeni bttiyse gebelik nasil dusunuyorusnuz anlayamadim merakimdan soruyoru. Yanlis anlamayin lutfen
Sevvalll42 Aminealeyna adetimden sonra ilikiye girdim bu kanı da bilerek vermedim doktorum istedi muayene için gitmiştim
MelodyFairy Sevvalll42 evet canım yükselebilir ama adetim yeni bitti dedin onu anlamadım ben adetin biter bitmez neden gebelik testi yaptırdın
Sevvalll42 MelodyFairy ben bilerek yaptırmadım muayeneye gitmiştim doktor kendisi istedi herkesten istiyorum dedi