Kbrsglk Kızlar bugün kontrole gittim kasık ağrısı olduğu için doktor idrar tahlili yaptı ultrasondan alttan baktı ve çocuğun suyu 34.6 çıktı biraz suyu azalmış dedi. Nst ye bağladı bebeğin hareketleri kalp atışları normal çıktı bende de ağrı çıkmadı ama suyu az dedi. Böbreklerimde taş var onunla alakalı olabilir dedi. Bol su iç dedi.Böyle durumla karşılaşan var mı? suyu artırmak için ne yapmam lazım?
Kbrsglk Elaylama ay bu böbrek taşı bende oldum olası hep var ve sürekli tuvaletim var gibi gidiyorum ama hiç birşey yok kaşıklarım çatlıcak gibi hissediyorum.
Elaylama Kbrsglk bol bol su iç canım aşırı çok iç. Bak ben de gebeliğe bağlı olarak kum döküyormuşum hiç haberim yok. Aşırı su içtiğim için belirtisi olmadı hiç.
Kbrsglk Elaylama canım içiyorum ama yeterli olmuyor galiba çok su tüketiyorum aslında birşey olmaz inşallah normalde suyun seviyesi kaç olması gerekiyor acaba 🤔
Kbrsglk SEMRE bende çok su içiyorum ama daha çok içerim artık. Siz kaç haftada suyun az olduğunu öğrendiniz ve kaçıncı haftada doğum yaptınız ?
Miniginannesiiii1111 SEMRE merhaba bende aynı durumu yaşıyorum 25. Haftada suyun biraz az gibi dedi siz doğum yaptınız mı nasıl yol izlediniz çok caresizim
Kbrsglk Elaylama anladım canım inşallah bi sorun çıkmadan atlatırım çünkü daha 31. Haftadayım daha çok küçük bişey olmaz inaşallah
Balll Ben de 32. Haftadayım canım 4 haftadır suyum az ama bebeğe yetiyor şu an dedi doktor artıramıyorum ama Su ve havuç suyu içiyorum bol bol
Kbrsglk Balll bende içeyim bari canım çok az değil sınırda değil ama azalmış dedi daha 31 haftadayım inşllah bişey olmadan sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🙏