Gamze_dn MelodyFairy bende boyle ogrendm ve suan dusuk tehlikesimi dis gebelikmi bilemiyorum kanamam var hafif hafif bir haftadir .Yani adetin gecsin bide oyle yap
Zeyynnpp MelodyFairy canım bende kan testinde böyle oldum gebelik yok ama referans dışı yazıyor 🙄 hayal kırıklığı oluyo gerçekten hakkımızda hayırlısı olsun inşallah hamissindir kuzum🤲🌼
Mehlika26 MelodyFairy adetinize kaç gün var beta hcg daha çok yeni olduğu için silik çıkmış olabilir bence siz kan verin 10 ve üzeri gebelik oluyor zaten 🫶🏻