Sedefkitir12- Gulsee ben bebe yağı kullandım ilk gebeliğimde hiç çatlağım yok suan 2. Ye hamileyim yine aynı bebe yapı kullanıyorum
Hdeniz61 Gulsee ben 32+4 haftalık hamileyim. 3. Ayımdan beri Lierac kullanıyorum . Hiç çatlağım yok. Umarım olmazda 🙏
Ulviyedlnn Gulsee ben Nivea vücut sıkılaştırıcı bide life butter çatlak ve selülit jeli Trendyol bunu kullandım 22 ye giricem çatlak oluşmadı
elifsen Tamamen genetik bir durum. Kimi sadece bebe yağı sürüp Çatlamaz kimi ise dünyalar kadar krem kullanır çatlar. Yine de en önemlisi bol su içip, karnımızı kollarınızı göğüslerinizi bacaklarınızı neli tutmanız
Gulsee elifsen malesef evet birazda genetik bir durum ben şuan 3 aylik hamileyim daha başlamadı ama merak ettim bir sorayım dedim
Sedefkitir12- Gulsee unuttum adını etiketini de kızım sökmüştü eczaneden bebe yağı diyip almıştım ama canım
likesah Gulsee lierac ve palmers kullaniyorum ben 3. Aydan beri suruyorum su an icin cok memnunum 32+1 oldum +20 kiloyla daha catlak kasinti yok. Normalde catlaga yatkin bir cikdim var ergenlikte oldu hep catlaklarim. Umarim doguma kadar gider bu sekilde.