Kizlar merhaba ben 29 haftalık doğum yaptım bebegim 1 aydir kuvezde. Hersey yolunda gidiyodu hic bi sıkıntısı yoktu. Bugun gorus gunuydu gittim sanki dunyam basima yikildi. Doktor kafasinda bi aciklik oldugunu soyledi bingildak kismini gosterdi acikligin buyuyup buyumedigini her hafta ölçümlerle kontrol edicez dedi dogustan dedi. Beynim durdu o an bana hic bisey soylenmedi dedim size soylenmemis olabilir dedi. Basina gelen var mi nolucak hic bilmiyorum