Deniz1096 Kızlar selam 36+5 teyiz dün geceye kadar hiç ağrım olmamıştı. Dün geceden beri çok hafif regl olmadan önceki gibi ağrı var.. ve akıntı çoğaldı.. Doğumun başlamasına işaret midir ? Bilgisi tecrübesi olan yazabilir mi
3prens1prensesmom Deniz1096 35+6 1 aydir ara ara oluyordu bugun kontrolumde nst da 3 tane sanci cikti 80 40 ve 50 olarak kasilmalarim cok artti
eminebzkrtt Deniz1096 34+1’deyim benim de son 2-3 gündür kasık ağrılarım başladı bacağıma kadar vuruyor ağrısı karın sertleşmesi de oluyor bu sıralar fazlaca ☹️
Deniz1096 3prens1prensesmom kasılma dediğiniz karnın sertleşmesi mi ? Kusura bakmayın ilk hamileliğim o yüzden anlayamıyorum
3prens1prensesmom Deniz1096 evet canim karnin sertlesmesi ☺️ bugun nst aninda sertlesme oldu sanci olarak 80i gosteriyordu☺️ suan bunlari yazarken yine sertlesme oldu hafif adet agrisi geliyor 🥴