Caglali Benim kedim demin sol kasigima bastı bastıktan sonra hemen kaldırdım patisini Sonra aradan beş dakika sonra orada ağrı oluştu Birşey olur mu? 12+5 haftalık hamileyim
busraakurt52 Yok canım ağrın devam etmiyorsa bir sıkıntı olmaz , kızım kafasını vuruyo karnıma , alt değişirken kaç kere tekmesini yedim anlık sızlama ağrı oluyor ama geciyor🌸
Aylinnnnnnn Hem kedim hem 1 buçuk yaşında oğlumdan okadaaaar çooook tekme pati yiyorum ki korkmaaaa hem bebişin daha çok küçük ona dokunamaz bile paticik hemde bebisin aminyon sıvısı onu koruyor merak etme
busraakurt52 Caglali valla sadece kedi basmasıyla bişey olabilecek bir yerde değil bebeğiniz aslında magnezyum desteği alabilrisniz ağrılarınız başlayacak bacak kalça denk gelmiştir belkide