Herkese merhaba arkadaşlar şuan bildiğiniz gibi indirim dönemindeyiz bende bu indirim döneminde daha oğal ve güvenilir bebek markalarından bir kaçını küçük pakette olsa alıp denemek istiyorum. Merak etmeyin kullanmak istemediklerimi bağışlıyorum israf söz konusu değil yani. Sizden marka önerisi bekliyorum, neden ve nasıl kullandığınızı söylersiniz çok memnun kalırım.